Όλα στο προσκήνιο!
ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ
twitter
LinkedIn
Facebook
Youtube
Menu   ≡ ╳
  • Συνεντεύξεις
  • Αφιερώματα
  • News
  • Η Δική μας Άποψη
    • Μικρά Βέλη
  • Contact Us
☰
ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ
Home > News
85 views 4 sec 0 Comment

Κάθετη πτώση στη διαφήμιση δαπάνη στα ΜΜΕ

Δημήτρης Κυριακού - 5 Μαΐου, 2020

Ισχυρά αρνητική εξακολουθεί να παραμένει η τάση στα media εξαιτίας της πανδημίας, χωρίς παράθυρο αισιοδοξίας για το μέλλον, καθώς η διαφήμιση υποχώρησε στο μισό. Οι απώλειες κυμαίνονται σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο κατά 40% – 50%, με την τηλεόραση να σημειώνει πτώση 45%, το ραδιόφωνο 55%, τα περιοδικά 80% και οι ψηφιακές εκδόσεις 30%. Η μεγαλύτερη ζημία είναι στην τηλεόραση, όπου διακόπηκαν τα προγράμματα μεγάλης απήχησης –πλην «Master Chef»– και μαζί τους αποσύρθηκαν και οι διαφημιζόμενοι.

 

Πηγή: www.typologies.gr

 

 

Ετικέτες: Covid-19, Media, Δαπάνη, διαφήμιση, πανδημία, πτώση, τάση

PREVIOUS

Μητσοτάκης: Η ευημερία με οικολογικό πρόσημο είναι κεντρική προτεραιότητα αυτής της κυβέρνησης- Η Πολιτεία θα τιμήσει τη μνήμη των ανθρώπων που χάθηκαν στη Marfin

NEXT

Διαβουλεύσεις για νωρίτερη επανέναρξη λειτουργίας στην εστίαση
Related Post
10 Ιουλίου, 2019
Υπ. Εργασίας: Συντάξεις και παλαιότερες δράσεις στην κορυφή της πυραμίδας
26 Απριλίου, 2021
Υπουργείο Εσωτερικών: Πρωτοβουλίες που αφορούν στην Ρύθμιση δραστηριοτήτων άσκησης επιρροής σε μέλη θεσμικών οργάνων της Πολιτείας, Παρεκκλίσεις από το Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας
13 Μαΐου, 2020
Κικίλιας: Ενίσχυση του ΕΣΥ με προσλήψεις γιατρών και νέες ΜΕΘ
26 Φεβρουαρίου, 2022
Ζελένσκι: Θα πολεμήσουμε όσο χρειαστεί για να απελευθερώσουμε την χώρα
Comments are closed.

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων
  • Blog
  • Contact Us
  • FAQ
© Copyright 2022 - ERLINNEWS. All Rights Reserved