Όλα στο προσκήνιο!
ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ
twitter
LinkedIn
Facebook
Youtube
Menu   ≡ ╳
  • Συνεντεύξεις
  • Αφιερώματα
  • News
  • Η Δική μας Άποψη
    • Μικρά Βέλη
  • Contact Us
☰
ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ
Home > News
77 views 4 sec 0 Comment

Κάθετη πτώση στη διαφήμιση δαπάνη στα ΜΜΕ

Δημήτρης Κυριακού - 5 Μαΐου, 2020

Ισχυρά αρνητική εξακολουθεί να παραμένει η τάση στα media εξαιτίας της πανδημίας, χωρίς παράθυρο αισιοδοξίας για το μέλλον, καθώς η διαφήμιση υποχώρησε στο μισό. Οι απώλειες κυμαίνονται σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο κατά 40% – 50%, με την τηλεόραση να σημειώνει πτώση 45%, το ραδιόφωνο 55%, τα περιοδικά 80% και οι ψηφιακές εκδόσεις 30%. Η μεγαλύτερη ζημία είναι στην τηλεόραση, όπου διακόπηκαν τα προγράμματα μεγάλης απήχησης –πλην «Master Chef»– και μαζί τους αποσύρθηκαν και οι διαφημιζόμενοι.

 

Πηγή: www.typologies.gr

 

 

Ετικέτες: Covid-19, Media, Δαπάνη, διαφήμιση, πανδημία, πτώση, τάση

PREVIOUS

Μητσοτάκης: Η ευημερία με οικολογικό πρόσημο είναι κεντρική προτεραιότητα αυτής της κυβέρνησης- Η Πολιτεία θα τιμήσει τη μνήμη των ανθρώπων που χάθηκαν στη Marfin

NEXT

Διαβουλεύσεις για νωρίτερη επανέναρξη λειτουργίας στην εστίαση
Related Post
28 Οκτωβρίου, 2021
Ημερήσια έκθεση επιδημιολογικής επιτήρησης λοίμωξης από το νέο κορωνοϊό (COVID-19)
8 Μαΐου, 2019
Ιράν: Παραμονή στη συμφωνία για τα πυρηνικά
20 Σεπτεμβρίου, 2020
Λευκορωσία: Νέες διαδηλώσεις κατά του Λουκασένκο
8 Οκτωβρίου, 2021
Κατερίνα Σακελλαροπούλου: 3η δόση του εμβολίου στο Νοσοκομείο Ευαγγελισμός
Comments are closed.

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων
  • Blog
  • Contact Us
  • FAQ
© Copyright 2022 - ERLINNEWS. All Rights Reserved