
Στο 1,683 δις ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ της χώρας μας κατά την περίοδο του κορωνοϊού, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς IRI.
Συγκεκριμένα, κατά την περίοδο 24/02/2020 – 17/5/2020 οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ αντιστοιχούν σε 1,68ε δις ευρώ, την ώρα που κατά το ίδιο διάστημα του 2019 οι πωλήσεις ανήλθαν σε 1,371 δις ευρώ. Κατά συνέπεια, παρατηρείται αύξηση κατά 22,7%.
Την ίδια στιγμή, στα 340 είδη προϊόντων που διατίθενται σε σούπερ μάρκετ, τα τρόφιμα είχαν την μερίδα του λέοντος (168), και ακολουθούν τα προϊόντα νοικοκυριού (41), τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής (45) και τα υπόλοιπα προϊόντα (86).
Παράλληλα, οι μεγαλύτερες πωλήσεις σημειώθηκαν στα αντισηπτικά τζελ (+492,1%), στα συμπληρώματα διατροφής (+320,1%), στα υγρά μαντιλάκια (+269,6%) και στο οινόπνευμα (+232,4%).
Αναφορικά με την εβδομάδα που ολοκληρώνεται στις 17/05, από τις 340 κατηγορίες προϊόντων που διατίθενται στα σούπερ μάρκετ, τα 168 ήταν τρόφιμα, τα 41 αφορούσαν προϊόντα νοικοκυριού, τα 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής και τα 86 όλα τα υπόλοιπα προϊόντα.
Τέλος, κατά την ίδια περίοδο η πώληση αντισηπτικών τζελ σημείωσε αύξηση 502,8%, τα υγρά μαντιλάκια 236,1%, τα συμπληρώματα διατροφής 230,1%, το γάλα μακράς διάρκειας 163,5% και ο αθλητικός εξοπλισμός 160,1%.