Είσοδο στην ελληνική αγορά πραγματοποιεί ο όμιλος Pepco με την ομώνυμη εκπτωτική αλυσίδα, που λειτουργεί την Poudland, το «σούπερ μάρκετ των φτωχών» στη Βρετανία.
Ο πολωνικός όμιλος αναμένεται να εισέλθει στην ελληνική αγορά με τέσσερα καταστήματα, τα οποία θα διαθέτουν συλλογές ανδρικής, γυναικείας και παιδικής ένδυσης και υπόδησης, αξεσουάρ μόδας, καλλυντικά, παιχνίδια, οικιακό εξοπλισμό και είδη διακόσμησης. Το πρώτο κατάστημα θα λειτουργήσει μέσα σε εμπορικό κέντρο, ενώ ακόμη τρία σε κεντρικά σημεία της Αθήνας.
Σε ανακοίνωσή της, η Pepco σημειώνει πως επιδιώκει την συνεργασία με ιδιοκτήτες και μεσίτες ακινήτων για να εξασφαλίσει τη μακροπρόθεσμη μίσθωση καταστημάτων μεταξύ 350 τετραγωνικών μέτρων και 650 τετραγωνικών μέτρων σε χώρους λιανικής πώλησης και εμπορικά κέντρα σε πόλεις και κωμοπόλεις άνω των 20.000 κατοίκων.
Η Ελλάδα αποτελεί την 17η ευρωπαϊκή χώρα στην οποία δραστηριοποιείται η Pepco, ενώ θα φτάσει τις 20 χώρες δραστηριοποίησης συνολικά.
Η Anca Radu, Διευθύντρια Λιανικής Πώλησης της Pepco, είπε: «Το λανσάρισμα στην Ελλάδα σηματοδοτεί για την Pepco το επόμενο σημαντικό βήμα στη τροχιά ανάπτυξης που έχει εισέλθει. Μετά από την αναλυτική έρευνα αγοράς που πραγματοποιήθηκε και με πρόσφατο επιτυχημένο παράδειγμα την είσοδο μας με καταστήματά σε μεσογειακές χώρες όπως η Ισπανία το 2021 και η Ιταλία το 2020, είμαστε βέβαιοι ότι οι ελκυστικές τιμές, η ποιότητα των προϊόντων και το μεγάλο εύρος επιλογών της Pepco θα αποτελέσουν ισχυρό κίνητρο για τους Έλληνες καταναλωτές.
Το 2020, η Pepco αύξησε τον αριθμό των εργαζομένων της κατά περισσότερο από ένα τέταρτο, διατηρώντας παράλληλα ένα πολύ υψηλό ποσοστό διατήρησης προσωπικού. Εστιάζουμε στη δημιουργία ευκαιριών για τους συναδέλφους μας να αναπτυχθούν μαζί μας, οπότε αποτελεί προτεραιότητα για εμάς να προσλάβουμε ανθρώπους που είναι παθιασμένοι, ενθουσιώδεις και θέλουν να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να συμβάλουν στην ανάπτυξη της εταιρείας».
Η Pepco απασχολεί περισσότερους από 22.000 υπαλλήλους, προσφέροντας ευέλικτα μοντέλα εργασίας και παρέχοντας διαρκή εκπαίδευση και ευκαιρίες εξέλιξης στο ανθρώπινο δυναμικό της.
Ο όμιλος ιδρύθηκε στην Πολωνία το 2004, έχοντας πλέον πάνω από 2.500 καταστήματα στην ευρωπαϊκή ήπειρο.