Την παράταση της έκπτωσης 8% στους οικιακούς πελάτες που καταναλώνουν πάνω από 2.000 KWh ανακοίνωσε η ΔΕΗ.
Την ίδια στιγμή, προσφέρεται έκπτωση €5 στους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς (e-bill) για όλους τους πελάτες ή ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που θα επιλέξουν να εγγραφούν και να λαμβάνουν τον λογαριασμό ηλεκτρονικά.
Επιπλέον, σημειώνεται ότι η ΔΕΗ παρέχει στο κοινό νέους τρόπους εξυπηρέτησης, οι οποίοι είναι:
– Αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης 11770, που λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο από τις 7 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.
– Δυνατότητα τηλεφωνικής πληρωμής στο 11770 09:00π.μ.-17:00μ.μ. και ηλεκτρονικής πληρωμής 24/7 στο www.dei.gr χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια.
– Δυνατότητα ηλεκτρονικού συμβολαίου μέσω της υπηρεσίας e-contract για νέες συνδέσεις, αλλαγή στοιχείων συμβολαίου κλπ. από το σπίτι.
– Εξυπηρέτηση μέσω Facebook, καθώς επίσης και λειτουργία της Αυτόματης Ψηφιακής Βοηθού. Η εφαρμογή που απαντά σε όλες τις ερωτήσεις των πελατών άμεσα μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr και μέσω messenger.
Τέλος, από τις 15/06 λειτουργούν τρία κεντρικά της καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (Αριστείδου, Ομόνοια, Τσιμισκή) με διευρυμένο ωράριο 07:30 π.μ-20:00 μ.μ., όπου δίνεται η δυνατότητα για εξυπηρέτηση μέσω ραντεβού από τις 08:00 π.μ.-19:30 μ.μ., το οποίο μπορεί να κλείσει ο πελάτης ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr ή τηλεφωνικά στο 11770.