Όλα στο προσκήνιο!
ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ
twitter
LinkedIn
Facebook
Youtube
Menu   ≡ ╳
  • Συνεντεύξεις
  • Αφιερώματα
  • News
  • Η Δική μας Άποψη
    • Μικρά Βέλη
  • Contact Us
☰
ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ
Home > News
57 views 8 sec 0 Comment

Black Friday: Ξεκινούν οι διαφημιστικές καμπάνιες – Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές

Γιάννης Διαμάντης - 18 Νοεμβρίου, 2021

Από σήμερα αναμένεται να ξεκινήσουν οι διαφημίσεις των μεγάλων αλυσίδων της αγοράς ενόψει της Black Friday, καθώς πολλές από αυτές προβάλλουν τις προσφορές τους στους καταναλωτές.

Οι διαφημιστικές καμπάνιες έχουν ήδη ξεκινήσει, μία εβδομάδα πριν τη «μαύρη» Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου. Ελπίδα των εκπροσώπων της αγοράς είναι να μην επιβληθούν νέα περιοριστικά μέτρα, αφού ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα άλλαζε τις προβλέψεις αναφορικά με τις πωλήσεις. Γι’ αυτό το λόγο, οι ψηφιακοί ιστότοποι αποτελούν μία εναλλακτική δυνατότητα διενέργειες αγορών, με τις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων να δραστηριοποιούνται εξίσου ενεργά και σ’ αυτόν τον τομέα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), οι πωλήσεις της εβδομάδας της Black Friday αυξήθηκαν κατά 73,5% σε σχέση με την αντίστοιχη εβδομάδα της προηγούμενης χρονιάς.

Την ίδια στιγμή, έρευνα της Sitecore δείχνει ότι το 59% των Ελλήνων καταναλωτών αναμένεται να πραγματοποιήσουν αγορές κατά την διάρκεια της Black Friday. Από εκείνους που απάντησαν ότι σκοπεύουν να ψωνίσουν, το 41% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα συνδυάσουν online και offline αγορές. Το 45% των νεότερων τάσσεται υπέρ των διαδικτυακών προσφορών.

Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές

Η Black Friday χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή εκ μέρους των καταναλωτών σχετικά με τις αγορές που σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν.

Αρχικά, είναι σημαντική η έρευνα αγοράς. Οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι σίγουροι για τη διαφορά μεταξύ της αρχικής και της τελικής τιμής. Μία λύση είναι η αναζήτηση στο διαδίκτυο της τιμής του προϊόντος που πρόκειται να επιλέξουν βάσει κωδικού ή αριθμού μοντέλου, ώστε να είναι βέβαιοι ότι η τιμή που έχουν εντοπίσει είναι η πιο συμφέρουσα.

Επιπλέον, η πολιτική επιστροφών κάθε επιχείρησης είναι σημαντική.

Ακόμη, το καταναλωτικό κοινό θα πρέπει πάντα να προσέχει τις βασικές πληροφορίες που παρέχονται για το ηλεκτρονικό κατάστημα από τον ιστότοπό του. Αυτά είναι η επωνυμία της επιχείρησης και τα στοιχεία επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένης ταχυδρομικής διεύθυνσης. Σημειώνεται ότι η ύπαρξη μόνο ηλεκτρονικής διεύθυνσης (e-mail) και κινητού τηλεφώνου ενδέχεται να αποτελεί δείγμα απάτης.

Σε περίπτωση αγοράς προϊόντων με δόσεις, είναι σημαντικός ο έλεγχος των λεπτομερειών και των όρων συναλλαγής, ιδιαίτερα για αγορές με πιστωτική κάρτα.

Ετικέτες: Black Friday, Εκπτώσεις, Καταναλωτές, Προσφορές

PREVIOUS

Γεωργιάδης: Γιατί δεν προβλέπονται rapid tests για τα σούπερ μάρκετ

NEXT

Σκρέκας: Πιθανή η αύξηση της επιδότησης ρεύματος, αν χρειαστεί
Related Post
24 Μαΐου, 2021
Απεβίωσε ο Κωνσταντίνος Αγγελόπουλος
12 Νοεμβρίου, 2021
Κικίλιας: Πάνω από 12 δισ. ευρώ τα έσοδα από τον τουρισμό
9 Μαρτίου, 2020
Κομισιόν: Η Τουρκία να απομακρύνει τους μετανάστες από τα ελληνικά σύνορα
13 Ιουλίου, 2020
Οικονομία και ασφάλεια για το Δημόσιο από τη συγκέντρωση όλων των συστημάτων στο G-Cloud
Comments are closed.

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων
  • Blog
  • Contact Us
  • FAQ
© Copyright 2022 - ERLINNEWS. All Rights Reserved