Φιλόδοξα σχέδια για την περαιτέρω εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης έχουν καταστρώσεις οι αυτοκινητοβιομηχανίες, επιδιώκοντας να συνεισφέρουν στους παγκόσμιους στόχους για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.
Συγκεκριμένα, η σουηδική Volvo σχεδιάζει την παραγωγή μόνο ηλεκτροκίνητων οχημάτων από το 2030 και μετά, ενώ ανάλογα σχέδια έχει και η Ford για την ευρωπαϊκή ήπειρο.
Παράλληλα, η General Motors σχεδιάζει να βγάζει στην παραγωγή μόνο ηλεκτρικά από το 2035, την στιγμή που ο Όμιλος Volkswagen στοχεύει σε 50% πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα μέχρι το 2030.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2020 παρήχθησαν περίπου 370 νέα ηλεκτρικά μοντέλα σημειώνοντας αύξηση 40% σε σχέση με το 2019.
Ακόμα, η μέση αυτονομία οδήγησης των νέων ηλεκτρικών οχημάτων αυξάνεται σταθερά, αφού το 2020 η μέση αυτονομία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου ανερχόταν περίπου στα 350 χιλιόμετρα, έναντι 200 χιλιομέτρων που ήταν το 2015. Μάλιστα, άνθρωποι του κλάδου εκτιμούν ότι αναμένεται αύξηση στη μέση τιμή αυτονομίας των ηλεκτρικών οχημάτων.