Ιδιαίτερα θετική φαίνεται να είναι η κίνηση στο λιανεμπόριο, ως αποτέλεσμα της εμφάνισης του κορωνοϊού.
Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, σε ορισμένες κατηγορίες προϊόντων παρατηρείται αύξηση που ξεπερνά το 200%, την ώρα που οι πωλήσεις σε είδη όπως τα αντιβακτηριδιακά μαντηλάκια και τα τζελ ξεπερνούν το 700%.
Σε γεωγραφικό επίπεδο η μεγαλύτερη αύξηση παρατηρείται στη Θεσσαλονίκη (36,4%), ενώ ακολουθούν η περιοχή της Μακεδονίας-Θράκης (29,4%) και της Αττικής (29,1%).
Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο κατάλογος των προϊόντων με την μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις. Η έρευνα παρουσιάζει τις αυξήσεις των πωλήσεων στα τρόφιμα, καθώς και στα μή τρόφιμα.
Οι μεγαλύτερες αυξήσεις στα τρόφιμα είναι οι εξής:
– Αλεύρι: 141,9%
– Ζυμαρικά: 140,1%
– Όσπρια: 136,4%
– Ρύζι: 126,2%
– Γάλα Εβαπορέ: 90,7%
Στα υπόλοιπα προϊόντα παρατηρούνται τα εξής δεδομένα:
– Υγρά Καθαριστικά Απολυμαντικά: 721%
– Μαντηλάκια Αντιβακτηριδιακά: 709,3%
– Αντισηπτικά Υγρά: 495,5%
– Σαπούνια: 204%
– Χλωρίνη: 85,5%
Την ίδια στιγμή, σημαντική αύξηση παρουσιάζουν τα προϊόντα οικιακής και προσωπικής χρήσης που εμφανίζουν αύξηση πωλήσεων κατά 44,2% και 40,4% αντίστοιχα, ενώ οι πωλήσεις τροφίμων και ποτών αυξήθηκε κατά 23,9%.