Το καλοκαίρι έφτασε στα μισά του πλέον και οι περισσότεροι Έλληνες ετοιμάζονται να πάρουν τις άδειές τους. Μέσα σε αυτούς δεν θα μπορούσαν να μην είναι και οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Στις περισσότερες επιχειρήσεις της χώρας μας, όταν προγραμματίζονται οι άδειες οι υπεύθυνοι φροντίζουν έτσι ώστε να μην επηρρεάζεται η εύρυθμη λειτουργία τους. Ακριβώς το αντίθετο δηλαδή από αυτό που συμβαίνει στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, τουλάχιστον στην Αθήνα, όπου η αναμονή σπάει ρεκόρ πριν καν φτάσουμε στον μήνα Αύγουστο, όπου παραδοσιακά οι καθυστερήσεις είναι εντυπωσιακές!
Αλήθεια, πως μπορεί να αντιδράσει ένας επιβάτης που κάθε μήνα πληρώνει 30 Ευρώ, όταν το πρωί και σε ώρα αιχμής αναγκάζεται να περιμένει για το μετρό τουλάχιστον 9 λεπτά; Και αν μετά θα πρέπει να πάρει και λεωφορείο θα πρέπει να υπολογίσει τουλάχιστον 20 λεπτά αναμονής στην στάση. Δεν μιλάμε καν για τα όσα βιώνουμε τις Κυριακές, όπου για να περάσει ένα λεωφορείο, μπορεί να περιμένει κανείς τουλάχιστον 30 με 45 λεπτά. Και έρχομαι και ρωτάω… Πως στο καλό κάνουν τους υπολογισμούς τους στις αρμόδιες υπηρεσίες; Ενδιαφέρεται άραγε κανένας για την εξυπηρέτηση των ανθρώπων που πληρώνουν για να χρησιμοποιούν τα μέσα μεταφοράς;
Η απάντηση στην προηγούμενη ερώτηση είναι απλή… Όχι. Και δεν είναι θέμα Κυβέρνησης αυτό. Τα ίδια γίνονταν και με το ΠΑΣΟΚ και με τη Νέα Δημοκρατία και με τον ΣΥΡΙΖΑ. Πάντως καλό θα ήταν οι άνθρωποι που έχουν τον έλεγχο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς να αναρωτηθούν το εξής… Από την στιγμή που έχουν παντελώς γραμμένους τους πελάτες τους, πόσο χρόνο θα πάρει ώστε να τους χάσουν από πελάτες; Πως θα γίνει αυτό; Μια αρχή είναι με το να μην πληρώνουν εισιτήριο και να γίνουν ευαγγελιστές της ιδιωτικοποίησης τους. Ειδικά μάλιστα από την στιγμή που τα περισσότερα εκδοτήρια στους “μικρούς” σταθμούς των μετρό είναι ανενεργά από ένα σημείο και μετά.
Βασικά, καλό θα ήταν να μην θεωρούν ζώα τον κόσμο που χρησιμοποιεί τα μέσα μεταφοράς.
Καληνύχτα σας και πάλι…
Κυριάκος Ζαράνης