ΗΠΑ: Προχωρούν οι διαδικασίες στη Γερουσία για το πακέτο στήριξης των υποδομών ύψους 1 τρισ. δολαρίων | ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ | Όλα στο προσκήνιο!

ΗΠΑ: Προχωρούν οι διαδικασίες στη Γερουσία για το πακέτο στήριξης των υποδομών ύψους 1 τρισ. δολαρίων

Πρόοδος σημειώνεται στη συζήτηση για το πακέτο τόνωσης των υποδομών των ΗΠΑ στη Γερουσία που παρουσίασε η κυβέρνηση του Τζο Μπάιντεν τους προηγούμενους μήνες, με τους Δημοκρατικούς και τους Ρεπουμπλικανούς να συμφωνούν σε επίσπευση των διαδικασιών.

Τις τελευταίες ημέρες μπαίνουν οι τελευταίες “πινελιές” στο νόμο, με τους συντάκτες του να προχωρούν σε διορθώσεις με στόχο την σύνταξη ενός ολοκληρωμένου κειμένου, το οποίο υπολογίζεται ότι ανέρχεται πε΄ριπου σε 2.7000 σελίδες.

Σε δηλώσεις του, ο επικεφαλής των Δημοκρατικών στη Γερουσία, Τσακ Σούμερ, είπε ότι η τελική ψηφοφορία θα μπορούσε να διεξαχθεί “σε λίγες ημέρες”.

Παράλληλα, η γερουσιαστής των Δημοκρατικών από την Αριζόνα, Κίρστεν Σίνεμα, ανέφερε ότι ήταν γνωστό πως η διαδικασία θα ήταν μακρά και δύσκολη. Παρ’ όλα αυτά, η ίδια δήλωσε ικανοποιημένη για την ανακοίνωση της ψηφοφορίας.

Από την πλευρά του, ο γερουσιαστής των Ρεπουμπλικανών από την Πολιτεία του Οχάιο, Ρομπ Πόρτμαν, τόνισε ότι το τελικό νομοσχέδιο θα είναι “σπουδαίο για τους Αμερικανούς”.

Στόχος του Τσακ Σούμερ ήταν να πραγματοποιηθεί η ψηφοφορία πριν από την ανάπαυλα του Αυγούστου, με τον ίδιο να πιέζει προς αυτή την κατεύθυνση. Τελικά, οι διαδικασίες επισπεύστηκαν μετά από ψηφοφορία, στην οποία 67 ψήφισαν υπέρ και 32 κατά. Σημειώνεται ότι 17 γερουσιαστές των Ρεπουμπλικανών τάχθηκαν υπέρ της έναρξης των τελικών συνομιλιών την προηγούμενη εβδομάδα.

Ωστόσο, το άθροισμα των θετικών ψήφων στο νομοσχέδιο για τις υποδομές δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό.

Το νομοσχέδιο αποτελεί την πρώτη φάση του συνολικού επενδυτικού σχεδίου που έχει καταρτιστεί από το επιτελείο του Τζο Μπάιντεν, προβλέποντας την διάθεση 550 δισ. δολαρίων τα επόμενα πέντε χρόνια σε έργα σε ομοσπονδιακό επίπεδο.

Μερικές από τις σημαντικότερες επενδύσεις αφορούν την συντήρηση του οδικού δικτύου (110 δισ. δολάρια), τις δημόσιες μεταφορές (39 δισ. δολάρια), τον σιδηρόδρομο (66 δισ. δολάρια), καθώς και το δίκτυο υδροδότησης (55 δισ. δολάρια).