Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών: H καινοτομία βασικός πυλώνας για την επιχειρηματικότητα

Με επιτυχία διοργανώθηκε το εργαστήρι της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρηματιών (ΕΕΝΕ) με θέμα «Η Εξωστρεφής Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Ένα Experience Sharing Workshop».

Στην εκδήλωση που έλαβε χώρα στην Αθηναϊκή Λέσχη- Athens Club διάφορες εταιρίες που δίνουν έμφαση στην καινοτομία παρουσίασαν τις δράσεις τους, εταιρίες γνωστές στο ευρύ κοινό και στον επιχειρηματικό κόσμο όπως οι Chipita,  Μπάρμπα Στάθης / Χρυσή Ζύμη, Paradox Kinetics, Ροδούλα, Theon Sensors, Yolenis κ.α.

Την μεγάλη ικανοποίησή τους για την επιτυχία της σειράς των εργαστηρίων αυτών, εξέφρασαν τόσο ο πρόεδρος της ΕΕΝΕ κ. Βασίλης Γ. Αποστολόπουλος, όσο και ο αντιπρόεδρος της Ένωσης, κ. Κρίστιαν Χατζημηνάς. 

Σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών μετά το πέρας της εκδήλωσης, τονίζεται ότι «η ΕΕΝΕ πιστεύει πως ο εξωστρεφής προσανατολισμός και η εξάπλωση των ελληνικών προϊόντων, υπηρεσιών και επιχειρήσεων στο εξωτερικό, αποτελεί κεντρικό άξονα για την ανάπτυξη τόσο των επιχειρήσεων, όσο και της εθνικής οικονομίας.

Υπό το πρίσμα αυτό, τα στοχευμένα εργαστήρια ανταλλαγής εμπειρίας των εξωστρεφών επιχειρήσεων που διοργανώνει, έχουν στόχο να δώσουν παραδείγματα, εργαλεία, ιδέες και ερεθίσματα για τη μεγιστοποίηση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων», σημειώνεται.

Στη συνέχεια της ανακοίνωσής της η Ένωση αναφέρει τι είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν διαφορετικών ειδών καινοτόμες στη δράση τους και στις ιδέες τους, επιχειρήσεις «αφορμή για το εργαστήριο εξωστρέφειας, αποτέλεσε η ανάγκη για διαρκή επένδυση στην καινοτομία, σε όποιο κλάδο ή τομέα και αν δραστηριοποιείται η κάθε επιχείρηση. Για παράδειγμα, μία εταιρία υψηλής τεχνολογίας υπογράμμισε στην παρουσίασή της, την ανάγκη για διαρκείς επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη, με έμφαση στο ανθρώπινο δυναμικό και τη συνεχή καινοτομία – που συναποτελούν το μοχλό που μπορεί να εδραιώσει μία εταιρία στην κορυφή της παγκόσμιας ανταγωνιστικότητας», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση η οποία καταλήγει «ενώ, μία επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο χώρο του φαγητού, εξήγησε τη διαρκή καινοτομία που απαιτούν τα προϊόντα που εξάγει σε όλο τον πλανήτη, προκειμένου να συνδυάσει όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία του ελληνικού «Brand» – της μεσογειακής διατροφής, την ελιά και το λάδι, αναγνωρίσιμες ελληνικές γεύσεις, μέσα σε προϊόντα όπως η πίτα και η ζύμη, συνδυάζοντας γεύσεις, υλικά και έξυπνο «marketing»».