Στην καταβολή αποζημίωσης 1.000 ευρώ (εναλλακτικά 1.150 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας ή 550 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας και 500 ευρώ μετρητά) προχωρά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω της ταλαιπωρίας που υπέστησαν επιβάτες το διήμερο 24-25 Ιανουαρίου εξαιτίας της κακοκαιρίας “Ελπίς” που έπληξε την χώρα.
Από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. επισημαίνεται πως θα υπάρξει αποζημίωση των επιβατών σε συνέχεια εισήγησης του Υπουργείου Μεταφορών ως ένα επιπλέον μέτρο, παρά το γεγονός ότι η συντήρηση του δικτύου των σιδηροδρόμων δεν ανήκει στις αρμοδιότητές της.
Επιπλέον, η εταιρεία σημειώνει ότι λυπάται για την αναστάτωση που προκλήθηκε στο επιβατικό κοινό, παρά τις προσπάθειές της να επιλύσει τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Μάλιστα, αναφέρεται ότι διατέθηκαν πόροι για τον απεγκλωβισμό πολιτών από την Αττική Οδό, με δρομολόγηση ειδικού συρμού που λειτούργησε από το απόγευμα της Δευτέρας μέχρι και το απόγευμα της Τρίτης, μεταξύ Αεροδρομίου και ΣΣ Λαρίσης, σε συνεννόηση με την Πολιτική Προστασία και το Υπουργείο Μεταφορών.
Η εταιρεία έχει προχωρήσει στην καταβολή αποζημιώσεων που απορρέουν από τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό Επιβατών 1371.
Τέλος, δηλώνεται ότι προγραμματίζεται έκτακτη οικονομική στήριξη σε κάθε επιβάτη των αμαξοστοιχιών 54, 55, 56, 57 και 885, μετά τις σχετικές εξαγγελίες του Υπουργού Μεταφορών.