Διεθνή διαφημιστική καμπάνια με το σύνθημα «Lipsi Is For Everyone» (L.I.F.E.), ξεκίνησε ο Δήμος Λειψών, με στόχο την καλύτερη δυνατή προβολή του νησιού για την προσέλκυση τουριστών.
Όπως αναφέρεται στη διαφήμιση του Δήμου Λειψών, περιλαμβάνονται δεκάδες επαφές σε αγορές του εξωτερικού και παρουσιάσεις σε δημοσιογράφους, influencers και ταξιδιωτικούς πράκτορες.
Μάλιστα, το νησί των Λειψών έχει εκπροσωπηθεί σε εικονικές διεθνείς εκθέσεις σε Αυστρία, Γερμανία, Αγγλία, Ρουμανία και Ισραήλ, ενώ έχει συμμετάσχει σε ψηφιακά workshops σε Γαλλία, Ιταλία και Γερμανία.
Μιλώντας για την καμπάνια, ο Δήμαρχος Λειψών, Φώτης Μάγγος, είπε:
«Στόχος της συστηματικής προσέγγισης είναι η ανάδειξη διαφορετικών στοιχείων του προορισμού που γνωρίζουν μεγάλη αποδοχή στη μετά – covid εποχή, όπως η πεζοπορία, η αειφορία, η οικολογία, οι θαλάσσιες εκδρομές, το γιώτινγκ, οι εξωτικοί γάμοι, η τοπική κουζίνα και η παράδοση με τα θρησκευτικά έθιμα. Αξιοποιούμε τις νέες τάσεις, καθώς η πανδημία έφερε στο προσκήνιο ακόμη πιο δυναμικά τους μικρούς νησιωτικούς προορισμούς που προσφέρουν αυθεντικές εμπειρίες».
Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά την περίοδο Ιουλίου-Οκτωβρίου οι αφίξεις στο νησί της Καλυψούς ανήλθαν στο 91% του 2019. Την ίδια στιγμή, οι επισκέψεις ιδιωτικών σκαφών αναψυχής έφτασαν στα 1.522 και μαζί με τις εκτιμήσεις για τα σκάφη που αγκυροβόλησαν αρόδο, ξεπερνούν συνολικά τα 4.500. Αυτή ήταν μία από τις καλύτερες επιδόσεις των τελευταίων ετών.