Ραγδαία αύξηση σημειώθηκε στον τομέα της διαδικτυακής αγοράς προϊόντων από τα σούπερ μάρκετ το 2020, όπως προκύπτει από το ετήσιο report της Convert Group.
Σύμφωνα με την αναφορά, ο τζίρος των online αγορών ανήλθε στα 163,3 εκατομμύρια ευρώ το προηγούμενο έτος, ενώ ο τζίρος του 2019 αντιστοιχεί σε 45,2 εκατομμύρια ευρώ. Η συγκεκριμένη μεταβολή ισούται με αύξηση +262%.
Παράλληλα, το μερίδιο αγορών σε αξία που οι Έλληνες πραγματοποιούν στα online supermarket αντί των φυσικών καταστημάτων έφτασε το 2020 στο 1,8%, δηλαδή τετραπλασιάστηκε σε σχέση με το 0,4% του 2019.
Ταυτόχρονα, παρατηρήθηκαν μεταβολές στο προφίλ του καταναλωτή. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι καταναλωτές προτιμούν τα online supermarket. Έτσι, τα φρέσκα τρόφιμα σημείωσαν αύξηση 486% κατά τους μήνες του πρώτου lockdown και 658% κατά τους μήνες του δεύτερου lockdown, σε σχέση με τα αντίστοιχα διαστήματα του 2019.
Συγκριτικά με το 2019, διαπιστώνεται αύξηση +494% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +446% σε φρέσκα τρόφιμα, +420% σε προϊόντα αρτοποιίας, +397% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +363% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +337% σε ποτά και αναψυκτικά, +302% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +233% σε προϊόντα για κατοικίδια και +88% σε προϊόντα περιποίησης για παιδιά.
Ακόμα, το ετήσιο report της Convert Group δείχνει ότι το μέσο ηλεκτρονικό “καλάθι του νοικοκυριού” μειώθηκε από τα €100 στις αρχές του 2020 στα €80 στο τέλος του χρόνου, εξαιτίας της πραγματοποίησης αγορών στα καταστήματα και της μικρότερης αξίας των αγορών μέσω delivery.