Όλα στο προσκήνιο!
ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ
twitter
LinkedIn
Facebook
Youtube
Menu   ≡ ╳
  • Συνεντεύξεις
  • Αφιερώματα
  • News
  • Η Δική μας Άποψη
    • Μικρά Βέλη
  • Contact Us
☰
ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ
Home > News
69 views 3 sec 0 Comment

Σε δοκιμαστική λειτουργία το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών του Υπουργείου Εργασίας

Μάριος Λουκάς - 29 Ιουλίου, 2021

Σε δοκιμαστική λειτουργία τέθηκε σήμερα το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Το νέο τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί υπό τον ενιαίο τηλεφωνικό αριθμό 1555, διευκολύνοντας την επικοινωνία και εξυπηρέτηση των πολιτών για θέματα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά.

Το νέο τηλεφωνικό κέντρο θα ενοποιήσει τα 7 διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο Υπουργείο καθώς και στους εποπτευόμενους φορείς, με στόχο να προσφέρει άμεση και έγκυρη εξυπηρέτηση καθημερινά σε δεκάδες χιλιάδες πολίτες. Θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, με μικρό χρόνο αναμονής και χωρίς χρέωση για τους πολίτες.

Η πρώτη δοκιμαστική φάση λειτουργίας του νέου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου ξεκινά σήμερα και αφορά στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πολιτών από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ. Τον Σεπτέμβριο, και με την ολοκλήρωση της δοκιμαστικής περιόδου εντός του Αυγούστου, θα ενταχθεί στο τηλεφωνικό κέντρο και το σύνολο των υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας (ΕΡΓΑΝΗ, ΣΕΠΕ, κ.λπ.).

Επιπρόσθετα, δρομολογούνται νέες ψηφιακές εφαρμογές για κινητά, αναμόρφωση ιστοσελίδων, chatbox, κ.ά., με στόχο την συνολική αναβάθμιση των καναλιών επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των πολιτών, κάνοντας πράξη τη μετάβαση του Υπουργείου και των υπηρεσιών του στη νέα ψηφιοποιημένη εποχή.

Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε:  «Το 1555 είναι μια γραμμή για να βγάζεις άκρη με τις υπηρεσίες και τους οργανισμούς του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Είναι κάτι που το χρωστούσαμε εδώ και 10ετίες στους πολίτες που ταλαιπωρούνται διαχρονικά και αισθάνονται αβοήθητοι στη μέση του πελάγους.

Ξεκινάμε λοιπόν σήμερα με ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο, επαγγελματικό, το οποίο θα δίνει γρήγορες απαντήσεις και θα εξυπηρετεί πραγματικά τους πολίτες.

Σε πρώτη φάση ξεκινάμε με μια δοκιμαστική λειτουργία. Αλλά στα τέλη Σεπτεμβρίου το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργεί πλήρως, εξυπηρετώντας ουσιαστικά και γρήγορα τους Έλληνες πολίτες».

Ετικέτες: δοκιμαστική λειτουργία, εξυπηρέτησης πολιτών, Κωστής Χατζηδάκης, τηλεφωνικό κέντρο, Υπουργείο Εργασίας

PREVIOUS

Ενεργειακή αναβάθμιση για 50.000 κατοικίες με δίκαιη κατανομή των πόρων και ειδική μέριμνα για τα ευάλωτα νοικοκυριά

NEXT

Καίρια συνεισφορά της «Ομάδας Ευρώπη» στην Παγκόσμια Σύμπραξη για την Εκπαίδευση ύψους 1,7 δισ. ευρώ
Related Post
23 Απριλίου, 2020
Βρούτσης: Διαπιστώσαμε το πρόβλημα και το διορθώσαμε- Μέγιστη η υποκρισία του ΣΥΡΙΖΑ- Σκουρλέτης: Παραιτήσου
31 Μαρτίου, 2021
Συνεχίζει να ενισχύει τους άνεργους δημοσιογράφους η ΕΣΗΕΑ
29 Ιανουαρίου, 2021
Eπίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
19 Φεβρουαρίου, 2023
Κόντρα Πολάκη- ΣΥΡΙΖΑ για τα ψηφοδέλτια στην Κρήτη- Έριξε τους τόνους ο βουλευτής
Comments are closed.

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων
  • Blog
  • Contact Us
  • FAQ
© Copyright 2022 - ERLINNEWS. All Rights Reserved