Όλα στο προσκήνιο!
ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ
twitter
LinkedIn
Facebook
Youtube
Menu   ≡ ╳
  • Συνεντεύξεις
  • Αφιερώματα
  • News
  • Η Δική μας Άποψη
    • Μικρά Βέλη
  • Contact Us
☰
ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ
Home > News
63 views 2 sec 0 Comment

Περισσότερες Προξενικές Αρχές εξυπηρετούν πολίτες εξ αποστάσεως – Στην πιλοτική λειτουργία του «MyConsulLive» εντάσσονται τα Γενικά Προξενεία Βοστώνης, Κωνσταντινούπολης, Ντύσσελντορφ και το Προξενείο Πέρθης

Μάριος Λουκάς - 5 Φεβρουαρίου, 2021

Τα Γενικά Προξενεία Βοστώνης, Κωνσταντινούπολης, Ντύσσελντορφ και το Προξενείο Πέρθης εντάσσονται σήμερα στη φάση πιλοτικής λειτουργίας του «MyConsulLive», της πλατφόρμας εξυπηρέτησης πολιτών χωρίς φυσική παρουσία, μέσω βιντεοκλήσης. Πρόκειται για την πλατφόρμα που σχεδιάστηκε από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, στα πρότυπα των αντίστοιχων υπηρεσιών ψηφιακών ραντεβού που παρέχουν τα ΚΕΠ, ο ΟΑΕΔ και η ΑΑΔΕ.

Η υπηρεσία αυτή, η οποία παρουσιάστηκε στον  Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη από τους Υπουργούς Εξωτερικών Νίκο Δένδια και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερρακάκη στις 29 Δεκεμβρίου 2020, βρίσκεται ήδη σε πιλοτική λειτουργία στην Πρεσβεία της Ελλάδας στο Ηνωμένο Βασίλειο και στα Γενικά Προξενεία Νέας Υόρκης και Τορόντο, ενώ σταδιακά προβλέπεται να επεκταθεί σε όλες τις Προξενικές Αρχές.

Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα «MyConsulLive» παρέχει τη δυνατότητα στους Έλληνες κατοίκους εξωτερικού να διεκπεραιώνουν διοικητικές πράξεις στο Προξενείο εξ αποστάσεως, μέσω προγραμματισμένης βιντεοκλήσης με τον αρμόδιο προξενικό υπάλληλο. Η είσοδος στην πλατφόρμα προϋποθέτει την χρήση κωδικών Taxisnet για την επιβεβαίωση των στοιχείων του ενδιαφερομένου, ενώ κατά τη διάρκεια της βιντεοκλήσης η ταυτοπροσωπία θα διαπιστώνεται με την επίδειξη δημοσίου εγγράφου (ταυτότητα, διαβατήριο κλπ.).

Η δράση συμπληρώνει την υπηρεσία Ψηφιακού Βοηθού Εικονικής Υποβοήθησης με χρήση τεχνητής νοημοσύνης (Chatbot) η οποία έχει τεθεί σε πιλοτική λειτουργία στο Προξενικό Γραφείο της Πρεσβείας Λονδίνου και στο Γενικό Προξενείο Νέας Υόρκης και η οποία επίσης προγραμματίζεται να επεκταθεί σταδιακά στο σύνολο των προξενικών Αρχών.

Με τις παραπάνω ειδικές εφαρμογές αναβαθμίζεται καθοριστικά το επίπεδο προξενικής εξυπηρέτησης των πολιτών, ενώ η επέκτασή τους στο σύνολο των προξενικών Αρχών θα δώσει λύση σε χρόνια προβλήματα επιτυγχάνοντας την ψηφιοποίηση, την απλοποίηση και επιτάχυνση των διαδικασιών.

Ετικέτες: MyConsulLive, εξ αποστάσεως, Προξενεία

PREVIOUS

Νορβηγία: Σύλληψη 16χρονου Σύρου που φέρεται να σχεδίαζε τρομοκρατικό χτύπημα

NEXT

Σχέδιο δράσης SAMIRA: Η ραδιολογική και πυρηνική τεχνολογία αξιοποιούνται για τη στήριξη του ευρωπαϊκού σχεδίου για την καταπολέμηση του καρκίνου
Related Post
11 Μαΐου, 2021
Ξεκίνησε σήμερα η σύζευξη της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας με τη Βουλγαρία
26 Μαΐου, 2022
Συγγνώμη για τα κορονοπάρτι ζήτησε ο Τζόνσον
26 Σεπτεμβρίου, 2020
Από την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφαλείας συνελήφθη ιατρός για δωροληψία και παράβαση καθήκοντος
3 Απριλίου, 2020
Πρώτο έκοψε το νήμα της τηλεθέασης το Ενώπιος Ενωπίω τον Μάρτιο
Comments are closed.

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων
  • Blog
  • Contact Us
  • FAQ
© Copyright 2022 - ERLINNEWS. All Rights Reserved