Όλα στο προσκήνιο!
ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ
twitter
LinkedIn
Facebook
Youtube
Menu   ≡ ╳
  • Συνεντεύξεις
  • Αφιερώματα
  • News
  • Η Δική μας Άποψη
    • Μικρά Βέλη
  • Contact Us
☰
ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ
Home > News
80 views 4 sec 0 Comment

Περισσότερα από 8.000 ψηφιακά ραντεβού στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της πλατφόρμας myOAEDlive

Μάριος Λουκάς - 8 Δεκεμβρίου, 2021

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρώτο έτος λειτουργίας της νέας πλατφόρμας «ψηφιακών ραντεβού» myOAEDlive, για την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών μέσω τηλεδιάσκεψης, καθώς πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από 8.000 ραντεβού με πολίτες και επιχειρήσεις που δήλωσαν πολύ υψηλά ποσοστά ικανοποίησης για τις υπηρεσίες της πλατφόρμας και την εξυπηρέτησή τους από τα στελέχη του Οργανισμού.

Υπενθυμίζεται ότι, μέσω της πλατφόρμας myOAEDlive, για πρώτη φορά άνεργοι και επιχειρήσεις, μπορούν να προγραμματίζουν ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα για υπηρεσίες μέσω τηλεδιάσκεψης (βιντεοκλήσης) με τους εξειδικευμένους εργασιακούς συμβούλους ανέργων και εργοδοτών του ΟΑΕΔ, αποφεύγοντας την προσέλευση στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2). Η πλατφόρμα ενεργοποιήθηκε στις 9 Δεκεμβρίου 2020, παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες προς ανέργους και επιχειρήσεις, ενώ τον περασμένο Μάρτιο εμπλουτίστηκε με επιπλέον υπηρεσίες, όπως η επικαιροποίηση στοιχείων του μητρώου εγγεγραμμένων ανέργων και η αναζήτηση θέσεων εργασίας ή εργαζομένων στον ΕΟΧ, μέσω του ευρωπαϊκού δικτύου υπηρεσιών απασχόλησης και επαγγελματικής κινητικότητας EURES.

Η ανταπόκριση των πολιτών κατά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της πλατφόρμας ήταν εντυπωσιακή, καθώς έχουν ήδη πραγματοποιηθεί 8.000 ραντεβού. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων, το 67% των κρατήσεων αφορούσε συμβουλευτικές υπηρεσίες προς ανέργους, το 11% συμβουλευτικές υπηρεσίες προς επιχειρήσεις, το 21% επικαιροποίηση στοιχείων μητρώου ανέργων και το 1% υπηρεσίες του ευρωπαϊκού δικτύου υπηρεσιών απασχόλησης και επαγγελματικής κινητικότητας EURES. Σημειώνεται ότι η παροχή από τον ΟΑΕΔ εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης πολιτών με δυνατότητα διερμηνείας (15 γλώσσες), αποτελεί καινοτομία για τον δημόσιο τομέα, ενώ 3% των ραντεβού πραγματοποιήθηκε με διερμηνεία ξένης γλώσσας, νοηματικής ή χειλαναγνωσίας.

Τα στοιχεία από την έρευνα ικανοποίησης πολιτών, η οποία διεξάγεται συστηματικά με την αποστολή στον πολίτη ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου αμέσως μετά την υλοποίηση τηλεδιάσκεψης, καταδεικνύουν την υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Οι πολίτες αξιολόγησαν πολύ θετικά τα «ψηφιακά ραντεβού», καθώς 91% δήλωσαν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση υπαλλήλου, 86% από την παροχή χρήσιμων πληροφοριών, 83% από την ευκολία σύνδεσης, 82% από τη χρονική διάρκεια, ενώ 86% δήλωσαν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι συνολικά. 

Η υπηρεσία myOAEDlive θεωρήθηκε καλή πρακτική και δημοσιεύθηκε στη βάση των καλών πρακτικών του Ευρωπαϊκού Δικτύου Δημοσίων Υπηρεσιών Απασχόλησης (PES Network).

Ετικέτες: myOAEDlive, Πλατφόρμα, ψηφιακά ραντεβού

PREVIOUS

Κώδικας αστυνομικής συνεργασίας: Ενίσχυση της διασυνοριακής αστυνομικής συνεργασίας για ενισχυμένη ασφάλεια

NEXT

Τι συζήτησαν Πούτιν- Μητσοτάκης στο Σότσι
Related Post
9 Μαΐου, 2022
Σκέρτσος: Έχει κοινοποιηθεί το πόρισμα της Ρ.Α.Ε. για τα υπερκέρδη των παραγωγών ενέργειας
29 Απριλίου, 2021
Μπάιντεν: Οι ΗΠΑ έχουν μπει ξανά σε κίνηση
27 Μαρτίου, 2021
Χατζηδάκης: Δεν πρόκειται να αφήσουμε ακάλυπτους τους εργαζόμενους- Το υπουργείο επεξεργάζεται νομοθετική παρέμβαση για την απλούστευση της διαδικασίας έκδοσης των συντάξεων
14 Ιουλίου, 2022
Power Pass: Ξεκινά από αύριο, Παρασκευή η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης – Το μέτρο επεκτείνεται, ώστε να καλύψει και τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος που έχουν εκδοθεί εντός Ιουνίου 2022
Comments are closed.

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων
  • Blog
  • Contact Us
  • FAQ
© Copyright 2022 - ERLINNEWS. All Rights Reserved