
Ενεργοποιήθηκε σήμερα ο νέος Αυτόματος Ψηφιακός Βοηθός (chatbot) τεχνητής νοημοσύνης στον ιστότοπο του ΟΑΕΔ www.oaed.gr, ένα μέτρο για την περαιτέρω ψηφιοποίηση των λειτουργιών του οργανισμού για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών.
Οι πολίτες που χρησιμοποιούν το chatbox θα μπορούν να υποβάλλουν γραπτά ερωτήματα σε ελεύθερο κείμενο και να λαμβάνουν αυτοματοποιημένη απάντηση κάθε μέρα και όλες τις ώρες (24/7) για θέματα αρμοδιότητας του ΟΑΕΔ.
Το νέο εργαλείο βασίζεται σε σε σύγχρονους αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης (machine learning) και επεξεργασία γραπτής φυσικής γλώσσας (natural language processing). Πρόκειται για ένα σύστημα αυτοματοποιημένων ερωταπαντήσεων και ευφυές πρόγραμμα ψηφιακού διαλόγου που βρίσκεται σε αλληλεπίδραση με τον χρήστη και καταλαβαίνει τα σχόλια και τις ερωτήσεις που τίθενται σε γραπτή φυσική γλώσσα.
Την ίδια στιγμή, παρέχονται σύντομες και εύστοχες απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα των πολιτών, ενώ υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης σε οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζονται, προσφέροντας άμεσες απαντήσεις.
Σε περίπτωση αδυναμίας του συστήματος να δώσει σύντομη και εύστοχη απάντηση σε ένα ερώτημα, προτείνονται πιθανές επόμενες ενέργειες.