
Σημαντικές αλλαγές φέρνει ο κορωνοϊός στο εμπόριο, αφού οι νέες πρακτικές φαίνεται να βρίσκουν θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Η έρευνα διεξήχθη από το ELTRUN (Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών) τον Δεκέμβριο, όπου συμμετείχαν 918 χρήστες του διαδικτύου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 61% των χρηστών διαδικτύου προέβη σε κάποια αγορά μέσω διαδικτύου το τελευταίο 15ήμερο.
Ταυτόχρονα, το 45% δήλωσε ότι έχει παραγγείλει έτοιμο φαγητό από ηλεκτρονική υπηρεσία delivery fast food τις τελευταίες 15 ημέρες, ενώ το 14% έχει παραγγείλει τρόφιμα από super market το ίδιο χρονικό διάστημα.
Αναφορικά με την εξυπηρέτηση, ο 38% δηλώνει πολύ ικανοποιημένο, το 36% δηλώνει λίγο ικανοποιημένο και το 25% καθόλου ικανοποιημένο. Στο ίδιο επίπεδο, το 82% δηλώνει ικανοποιημένο από την εξυπηρέτηση μέσω delivery για παραγγελία έτοιμου φαγητού, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τα super market ανέρχεται στο 81%.
Σχετικά με τα προϊόντα που είναι δημοφιλή, υψηλό ποσοστό καταλαμβάνουν τα ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά είδη (46%), καθώς και τα παιχνίδια, είδη δώρων και κοσμήματα (27%).
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 49% δηλώνει ότι θα συνεχίσει να πραγματοποιεί αγορές μέσω διαδικτύου, ακόμα και μετά το άνοιγμα των καταστημάτων.