Όλα στο προσκήνιο!
ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ
twitter
LinkedIn
Facebook
Youtube
Menu   ≡ ╳
  • Συνεντεύξεις
  • Αφιερώματα
  • News
  • Η Δική μας Άποψη
    • Μικρά Βέλη
  • Contact Us
☰
ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ
Home > Αξίζει να διαβαστεί
61 views 5 sec 0 Comment

Ψηφιακές πλοηγικές υπηρεσίες σε όλα τα λιμάνια

Μάριος Λουκάς - 11 Φεβρουαρίου, 2022

Στην άμεση ενεργοποίηση της ψηφιακής πλατφόρμας http://epilotage.hcg.gr μέσω της οποίας αυτοματοποιείται το σύνολο των πλοηγικών διαδικασιών σε όλα τα λιμάνια της χώρας, προχωρά το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

«Ξεκινά μία νέα, ψηφιακή εποχή για την παροχή πλοηγικών υπηρεσιών στα Ελληνικά λιμάνια», τόνισε ο κ. Πλακιωτάκης, «αφού, με την ανάπτυξη ολοκληρωμένου ψηφιακού πληροφοριακού συστήματος, αυτοματοποιείται πλήρως όλη η διαδικασία από τον απόπλου – κατάπλου του πλοίου, έως και την είσπραξη πλοηγικών δικαιωμάτων».

Ο κ. Πλακιωτάκης, εξέφρασε την ικανοποίηση του για την άμεση ενεργοποίηση της πλατφόρμας η οποία δημιουργήθηκε αποκλειστικά από την συνεργασία της Διεύθυνσης Πλοηγικής Υπηρεσίας με την Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Επικοινωνιών του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Η πλατφόρμα θα έχει τη δυνατότητα να αντλεί και να ανταλλάσσει στοιχεία μέσω διασύνδεσης με τρίτα συστήματα και συγκεκριμένα με τα:

-Safeseanet

-Εθνική Ενιαία Ναυτιλιακή Θυρίδα

-Υπηρεσία AIS της ΥΝΑΝΠ/ΔΑΝ

-Marine Traffic

Σκοπός του έργου είναι η άμεση επικοινωνία και συνεπώς η καλύτερη και πλέον αποτελεσματική συνεργασία μεταξύ φορέα διοίκησης και εκμετάλλευσης κάθε λιμένα – ναυτικού πράκτορα – πλοίου – πλοηγικού σταθμού – πλοηγού – λιμεναρχείου, τόσο στην πληροφόρηση, όσο και στην πληρωμή των πλοηγικών δικαιωμάτων.

Τα πιο σημαντικά οφέλη από την ενεργοποίηση της πλατφόρμας είναι η αυτόματη δημιουργία ψηφιακών παραστατικών, η αυτόματη αποστολή των παραστατικών με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στον παραλήπτη (πελάτη), η ψηφιακή αποθήκευση των ηλεκτρονικών παραστατικών, η δυνατότητα απόδειξης της εγκυρότητας του αποστολέα και του περιεχομένου του ηλεκτρονικού τιμολογίου, η εγγύηση γνησιότητας των παραστατικών, ο αυτόματος έλεγχος των παραστατικών, η οικονομία χρόνου (ενδεικτικά αναφέρεται ότι το 2021 διενεργήθηκαν περίπου 17.000 πλοηγήσεις), η αύξηση της παραγωγικότητας, η αξιόπιστη παροχή υπηρεσιών και απόλυτη διαφάνεια.

Η ψηφιακή πλατφόρμα παρουσιάσθηκε στους εμπλεκόμενους χρήστες παρουσία του κ. Πλακιωτάκη, από τον Γενικό Γραμματέα Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων κ. Ευάγγελο Κυριαζόπουλο, την Γενική Διευθύντρια της Γενικής Γραμματείας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής κα. Ευτυχία Λιανού, την Διευθύντρια της Πλοηγικής Υπηρεσίας κα. Ιωάννα Μπερκέτη και άλλα υπηρεσιακά στελέχη του Υπουργείου.

Ετικέτες: Λιμάνια, Ψηφιακές πλοηγικές υπηρεσίες

PREVIOUS

Κατά 60% αυξήθηκαν μέσα στο 2021 οι φορείς του Δημοσίου οι οποίοι παρέχουν ψηφιακές υπηρεσίες μέσω του gov.gr

NEXT

Δήμος Αθηναίων: Η νέα, εντυπωσιακή τοιχογραφία για τη βιωσιμότητα των πόλεων στη «σκιά» της Ακρόπολης
Related Post
26 Ιουλίου, 2021
Πέντε ελληνικοί δήμοι υποψήφιοι για τις 100 κλιματικά ουδέτερες πόλεις μέχρι το 2030
26 Μαΐου, 2021
Ένας οικισμός 4.500 ετών από την Κέρο, παρουσιάζεται στην Αθήνα
24 Μαΐου, 2023
Από σήμερα η υποβολή αιτήσεων για το πρόγραμμα Dentist Pass μέσω vouchers.gov.gr
28 Σεπτεμβρίου, 2022
Τι αλλάζει με τα Ψηφιακά ΚΕΠΑ: xρηστικός οδηγός 19 ερωτήσεων – απαντήσεων για το νέο σύστημα πιστοποίησης αναπηρίας
Comments are closed.

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων
  • Blog
  • Contact Us
  • FAQ
© Copyright 2022 - ERLINNEWS. All Rights Reserved